2. april 2015

Selfie....Voff og litt strikking.

I går var jeg en tur innom min venninne med hundene igjen. Vi fikk oss en hyggelig prat over en kopp kaffe. Alltid hyggelig å snakke med Anne, som hun heter.

Hundene ja, Hun har nettopp supplert samlingen sin med en liten tass som heter Mo. En miniatyr Mexikansk Nakenhund. Ikke alles smak, men jeg synes de er stilige og litt søte. Siden de er nakne, ser man veldig godt hva de føler og tenker. Mimikken i ansiktet og kroppen er veldig tydelig.
Jeg måtte jo hilse på han og fikk litt kos på fanget. Han er ikke så godt vant med fremmede, så han var litt anspent til å begynne med, men etter hvert merket jeg at han slappet mer og mer av. Og spesielt når jeg klødde ham på hodet, koste han seg riktig godt.

Bilder måtte jo også tas, og passe fotogen er han jo også. Iallefall mer enn meg ;/


Fine Mo-selfie. Bare vent til det blir sommer og jeg får vært mer ute i solen. Da blir jeg helt mørk, slik som snuten min...


Hvem er vakrest i verden her.... Iallefall ikke hun der i bakgrunnen he he ...


Jeg har også strikket en ny klut i løpet av de siste dagene. Den heter Symre Twist. Jeg ble inspirert av et mønster som Bittami har laget som jeg egentlig skulle strikke den gangen Symre Twist ble til. Men måtte jo bare forandre på den til den ble helt min egen.

Jeg skal skrive mønster til den og den kommer etterhvert til salg i nettbutikken min.

Symre Twist

Der er det forresten også gjort oppdateringer med på fyll av varer. Etter påske kommer noen NYHETER også!

Ellers er det bare å ønske alle venner og kjente en god påske.

GOD PÅSKE

:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar