28. juni 2016

Tilbake på lager - del 2 - Fra Hiya Hiya

Jeg er stolt forhandler av Hiya Hiya Europe som leverer strikkepinner og strikketilbehør i meget god kvalitet. Jeg elsker produktene deres, og har veldig mage av dem i nettbutikken min.

I nettbutikken finner dere nå påfyll av noen av favorittene.

Jeg har vært fri for Hiya Hiya Maskemarkører i assorterte farger en stund nå, og nå har de endelig kommet tilbake i butikken min. Du finner dem ved å følge linken i bildet nedenfor.

Garnball maskemarkører ble det også plutselig fritt for, de er visst superpopulære. De er nå kommet tilbake i ny drakt. Dette partiet er rosa. Mer informasjon om hvorfor finner du ved å følge linken i bildet nedenfor.



Nytt i nettbutikken min fra Hiya Hiya er Blekksprut minisnips. En super liten saks som går rett inn i tilbehørsvesken. Lett å ta med seg, og er 100 % flysikker. Og så er de jo så søte. Du finner dem i nettbutikken ved å følge linken bildet.


Litt reklame ;)

Favorittstrikkepinnene mine har blitt Hiya Hiya strikkepinner i Bambus. Fantastisk flotte strikkepinner, som er gode og holde i og som garnet glir lett over. 

Bambuspinnene er impregnerte slik at de blir sterkere og motstår flising. Overgangene mellom pinner og kabel er også kjempegod og slett slik at garnet ikke hekter seg.
Disse strikkepinnene er anbefalt til deg som plages med vondt i hendene fordi de er så lette og kjennes varme mot huden.

 Jeg er superfornøyd med mine pinner, og kan varmt anbefale dem til andre. 
De som har kjøpt bambuspinner hos meg, har vært veldig fornøyde.

I butikken min finner du strikkepinner fra str. 2mm til og med 5mm. Rundpinner i 40cm, 60cm og 80cm lengde og Strømpepinner på 15cm og 20cm lange
 Mer informasjon om bambuspinnene finner dere i nettbutikken min her.



Ha en fortsatt fin dag

*Dette innlegget er ikke sponset

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar