12. september 2016

Kluter som passer til høsten

Da har jeg endelig fått lagt ut et par av mine seneste design.
Det er mønster på to kluter basert på samme mønster. De fikk navnene Granbar og Eikenøtt. Det passer vel fint til årstiden vi er inne i nå. Det synes nå iallefall jeg.

Klutene er lettstrikket og vakre, og egnes seg fint til både kjøkkenklut og vaskeklut.

Her er noen bilder
Granbar til venstre og Eikenøtt til høyre. Disse klutene er vakkert strikket av Bodil Ellingsen i superfine farger. Det er så fint å se mønstrene strikket i flere forskjellige varger og se hvordan uttrykket endrer seg. Morsomt


Og her er klutene strikket av meg selv og fotografert i passende omgivelser. Den fine eika står i hagen til mamma og pappa... Morsomt det også når det først skulle være en klut som heter Eikenøtt.
 
Disse to klutemønstrene får du sammen på ett mønster, og du får kjøpt det i min Ravelrybutikk.

Ha en fortsatt fin dag og kos deg med strikkingen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar