8. juli 2016

Maskemarkører og flere maskemarkører.

Jeg lager en del maskemarkører som jeg selger i butikken min. Jeg har etterhvert fått et ganske bredt utvalg. Massevis å velge mellom, og jeg håper jo selvfølgelig at dere vil like det jeg lager.

Det er så morsomt å lage de, og syns jo selv at de er kjempefine og søte.

Nå har jeg vært i farten igjen, og i nettbutikken har det dukket om noen nyheter.

Først vil jeg vise frem disse supernydelige rosa eplene. Jeg har falt helt pladask for dem. De er sølvfarget, formet som et eple med innsatt rosa hjerte og rosa edelstener rund ene kanten. Jeg har kalt dem Pink Lady - Etter eplesorten. De koster kr 15,00 per stk.

Dere finner dem ved å følge linken i bildet.

Så har jeg laget noen fine til dere som har katter eller hunder - eller begge deler. Fniis, Cat Person og Dog person, med en katte- eller hundepote alt ettersom. De koster kr 34,00 for en pakke med 4 stykker. Dere finner dem ved å følge linken i bildet.

Jeg hadde allerede disse kjempesøte sommerfuglene med lilla og rose emalje. Nå har det sneket seg inn sorte og gule sommerfugler også. Hva syns dere? Dere finner dem ved å følge linken i bildet.

Resten av utvalget finner dere selvfølgelig i nettbutikken min under fanen Maskemarkører.
Ta gjerne en titt innom og se om det er noe dere liker.

Ha en fortsatt fin dag, og kos deg med strikkingen.

Obs, det kommer mer......




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar