14. juni 2016

Nytt i nettbutikken


Heisann,

Jeg har gjort noen oppdateringer i nettbutikken min, Annes Strikketilbehør. Noen salgstilbud, og noen nye produkter. Jeg håper dere vil like det.

SALG
Jeg har ytterligere redusert prisen på Sikkerhetsnål maskemarkør. Opprinnelig pris var kr 45,00 for en pakke med 4 markører. Nå går de ut til kr 15,00 per pakke helt til lageret er tomt. 


Jeg har også redusert prisen på Strikkelise. Den er fin å strikke snorer med. Nå koster den kr 25,00.

NYTT

Så har jeg gått til innkjøp av disse kjempefine pennalene. De er laget i foret bomullsstoff og er pyntet med blonder og har glidelåslukking. De kommer i assorterte farger.

De passer perfekt til oppbevaring av heklekroker, strikkepinner og annet strikke/heklestæsj. Jeg har laget et par nye produkter som supplement til eksisterende utvalg

Det første produktet jeg har lagt ut er heklekroker i aluminium med oppbevaringsveske.
Du finner mer informasjon om varen her
Prisen for et sett med 14 heklekroker og veske er kr 149,00. Et røverkjøp.

Så har jeg nå også gitt dere muligheten til å kjøpe disse populære ergonomiske heklekrokene med etui. Disse heklekrokene har gummigrep, noe som gjør dem gode å holde i. De passer veldig bra til deg som er plaget med vonde fingre og har problemer med å holde vanlige heklekroker.
Et sett med 9 heklekroker og etui koster kr 175,00

Med disse søte merkene kan du gi strikketøyet ditt personlig preg, og vise at plaggene er laget med kjærlighet og glede. Passer til all mulig strikk. De syes fast på plagget på egnet sted.
Du kan velge mellom Hjerte eller Oval.
Merkene koster 50 øre per stk.

PÅFYLL

Det kommer mer av disse populære maskemarkørene. 
Jordbæret koster kr 10,00 per stk, og sommerfuglene koster 12,50 per stk.

Det kommer også påfyll med disse supre ergonomiske heklekrokene.

Ta en titt innom butikken for en hyggelig handel. Er det noe du lurer på er det bare å ta kontakt med meg.

Ha en fortsatt fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar