17. juni 2016

Oline klut

Den seneste kluten som har kommet av pinnene mine, er en som jeg har kalt Oline.

Oline er min farmor, og jeg er oppkalt etter henne og min farfar. Hun er nå 97 år gammel.

Siden vi har bodd så nært besteforeldrene har vi hatt kontakt nesten hver eneste dag gjennom oppveksten. Hun har hjulpet med hjemmelekse og barnepass når mamma og pappa var borte. Hun har lært oss barna å spille kort, og legge kabal. Hjulpet og støttet der hun kunne. Kjeftet og skjelt når vi ungene fant på rampestreker. Det er derfor jeg vil dedikere denne kluten til henne.

Da jeg så dette mønsteret likte jeg det ned en gang og ville bruke det til noe. I første omgang ble det kluten Oline. Hva som kan komme senere er en annen historie ;)



Kluten får du kjøpt i min Ravelrybutikk


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar