14. mars 2015

No Livnar Det i Lundar...


No lauvast det i li.....

Dagen startet litt grått og trist, men tørt. Men utover dagen ble det både sol og varmt. Et nydelig vårvær. Så synd jeg ikke fikk tatt noen bilder, men jeg var litt opptatt inne:

For i dag var det vårmesse i Meløy Bibliotek

Jeg stjal bildet av meg fra face-siden til biblioteket. Håper de ikke har noe i mot det, siden det er meg som er på bildet.  Jeg hadde med hjemmelagede ting og tang som jeg har produsert i løpet av høsten og vinteren. Her er det litt av hvert, og jeg fikk kjempemange hyggelige tilbakemeldinger på tingene mine.


Avdeling for decoupage. Bilder og gaveesker som jeg har dekorert med serviettdecoupage.


Liten avdeling for Anne's Strikketilbehør. Jeg hadde ikke hele butikken med i dag, siden det var en håndtverksmesse. Jeg hadde med maskemarkører og noen fine prosjektvesker som jeg har kjøpt inn.


Avdeling for strikketøy. Noe jeg har strikket tidligere som har blitt liggende, høsten og vinterens kluteprodukjon og julens lueproduksjon.

Det var kjempekoselig på messen, og jeg traff masse hyggelige mennesker. Det er så koselig å treffe nye og gamle kjente og veksle noen ord om felles interesser. Man får også så mye inspirasjon av å se hva andre har laget. Håper jo at andre kan hente inspirasjon i noe av det jeg lager også. 

Jeg fikk jo solgt litt også, og det er jo morsomt at noen faktisk vil ha det jeg lager for salg.

Neste luftetur for Anne's Strikketilbehør blir på onsdag 18. mars. Da blir det strikkekafe på Ørnes Hotell. Ullkurven vil også være tilstede her. Jeg gleder meg masse til å møte gamle og nye kunder over en kopp kaffe og en strikkeprat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar