24. mars 2017

Lita Ninja og Ninja E-bok

Hei og hopp alle ihop

Endelig har jeg fått gjort noe med mønsteret til Lita Ninja sokk. Den har ligget og ruget lenge, faktisk helt siden leeeenge før jul. Det var bare det at luen trengte seg på først, og så kom Ninja sokk.... Ja ja, slik går nu dagan

Lita Ninja sokk er en barnesokk som passer til størrelse 24/25, størrelsen kan også varieres ved å strikke færre/flere repetisjoner av mønsterrapporten, samt bruke tykkere/tynnere garn. 

Disse sokkene er strikket i Senjagarn fra Gjestdal og pinne 2, mm. Mønsteret passer til tynt sokkegarn, 28 - 32 masker/10 cm.

En morsom sokk og strikke, så blir den jo så fin på foten.

Bare se her 


Mønsteret finner du i min Ravelrybutikk.

Jeg har også laget en E-bok hvor jeg har samlet alle mønstrene i Ninja-serien. Dere husker sikkert luen og damesokkene som jeg har gitt ut tidligere.

E-boka Inneholder mønster til Ninja lue, Ninja damesokk og Lita Ninja sokk og koster kr 90,-, det vil si at du sparer kr 15,- på å kjøpe alle mønstrene samlet.


Håper dere liker mønstrene

Kos dere med strikkingen og ha en flott strikkehelg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar