17. september 2015

Strikketreff på Støtt 29. - 30. mai

I slutten av mai var det strikketreff på Støtt Brygge. Det var Støtt Brygge ved Eva Andersen som hadde arrangert strikketreffet. Gamle Støtt Brygge skapte en flott ramme rundt arrangementet og kan absolutt anbefales. Det er trivelige lokaler med smak av fordums tider. Da vi var der holdt de på med å utvikle et fiskerihistorisk museum i andreetasjen over gammelbutikken. Strikketreffet hadde vi i konferansebiten av lokalet.

Noen bilder kommer her: 

 På strikketreffet skulle det være boklansering med Bitta Mikkelborg fra Sarpsborg og Lill Cathrin Eide Schei fra Sandnessjøen. Bitta hadde med seg informasjon og smakebiter fra hennes kommende bøker, (som nå er kommet ut og kan fås kjøpt blant annet her), Strømper, strikking hele året, og strikkekalender for 2016. Begge bøkene ser veldig fine og interessante ut.

I tillegg hadde de to damene slått hodene sammen og laget en E-bok som heter Sokker i Blåtimen, som vi fikk se noen smakebiter fra.


 Det kom mange fremmøtte og vi strikket og koste oss masse. Vi fikk servert kaffe og gode kaker, samt lunsj og middag.



Jeg hadde med meg butikken min med strikkepinner og annet flott strikketilbehør, og Lill Cathrin hadde med seg noen ferdigstrikkede ting man kunne se på og mønster og litt garn man kunne kjenne på. Veldig mykt og godt.




Det var nydelig vær nesten hele tiden, og da det kom med regn, var vi inne og koste oss med strikking og god mat likevel, så det gjorde absolutt ingen ting. Neste gang det blir strikketreff på Støtt, melder jeg meg på, det er helt sikkert.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar