16. august 2016

Strikkevesker ingen andre har

Da jeg skulle starte butikken, lette jeg etter strikkevesker jeg kunne ta inn og selge. Jeg kom da over denne produsenten fra USA; Slipped Stitch Studioes. De har et flott utvalg av forskjellige strikkevesker og strikketilbehør. Jeg har tatt inn et begrenset antall av disse veskene. 

De jeg har på lager viser jeg frem her. De forskjellige mønstrene på stoffet lages kun i en begrenset periode, slik at veskene blir mer eksklusiv og det gjør også at disse mønstrene ikke er å få tak i lenger.
I tillegg har jeg kun 1 av hvert mønster, bortsett fra Minions, der har jeg et par på lager.

Og selvfølgelig måtte jeg jo ha en selv :D

 Denne vesken er i medium størrelse. veldig god og romslig, og som beskrivelsen forteller om, er det god plass til både garn, pinner og strikketøy. Jeg er veldig fornøyd med den, og den er med meg når jeg er ute og farter.

Bare se på alt som var med på siste turen min! Mønstermappe, veske med tilbehør, et par kluter som jeg skal gi ut mønster på etterhvert, et par barnesokker, også disse kommer ut i løpet av høsten, et par nøster garn og en halvferdig klut. Det eneste som mangler her er vel noen strikkepinner, og dem er det jo selvfølgelig veldig god plass til selv med alt dette.

Her er en oversikt over det du finner i nettbutikken min. Og husk, det finnes bare en av hver utenom Minions :D

Priser og  mer informasjon om veskene finnes i nettbutikken

Små Prosjektvesker
 Passer perfekt til små prosjekt, for eksempel luer, votter, sokker og lignende.

Mer informasjon får du ved å følge linken til Nettbutikken


Mellomstore prosjektvesker
Her får du plass til litt større prosjekter.

Mer informasjon om de mellomstore veskene får du ved å følge linken til Nettbutikken
(bunnen på vesken er helsvart, uten navnet på)



Stor Prosjektveske

Her får du plass til genser, jumper, og andre litt større ting.
(Bunnen på vesken er helsvart, uten navnet på)

Mer informasjon om denne vesken får du ved å følge linken i bildet.

Mønstermappe
Fantastisk handy mønstermappe for å oppbevare mønstrene dine når du er på farten. Den har en plastlomme inni som du legger mønsterarket inni. Du kan bruke denne mappen sammen med magnetbånd for å holde rede på hvor du er i mønsteret.

Mer infomasjon om mønstermappen får du ved å følge linken i bildet.

Ha en fortsatt fin dag og kos dere med strikkingen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar