11. juni 2021

Oppdateringer og Samstrikk

Den følelsen.... 

Når man oppdager at de mønstrene man har ute til salgs på Ravelry inneholder feil...  😢😢

Jeg oppdaget dette da jeg ble kontaktet av en kjempehyggelig dame jeg er blitt litt kjent med via Youtube. Hun har egen strikkepodcast og så arrangerer hun sånne samstrikker. Ja, du vet, når det blir trukket ut et spesielt mønster eller en designer og så skal man melde seg på og strikke dette valgte mønster, eller et valgfritt mønster fra den valgte designer, og så har man en tidsfrist for å ferdigstille og legge ut bilde sånn at man er med i trekning av fin premie. Puh, skjønner? Mer om dette senere.

Vel, hun valgte ut meg som designer for samstrikken i juni, juli og august. ÅÅÅÅ heldige meg! Sååå stolt og glad!

Uansett, det var da jeg oppdaget fadesen. Hun kjøpte et mønster av meg, og så fikk jeg en vennlig melding om hvordan er nå dette igjen? litt forvirra. Jeg gikk inn på mønsteret, og oppdager at det ikke stemmer.

Huff og huff. Jeg legger meg langflat og sender nytt oppdatert mønster, både til henne og alle andre som har kjøpt dette mønsteret hos meg tidligere.

Så bestemte jeg meg for å sjekke de andre mønstrene jeg har liggende på Ravelry. Huff og dobbelt huff. Der var det en del rart, ja. 

Ikke alle mønstrene inneholdt feil, men alle eldre mønster får seg en oppdatering til nytt fint design. Jeg er kommet et godt stykke på vei, men er ikke ferdig ennå. Jobber først og fremst med klutemønstrene. Så får jeg gå gjennom resten etterpå. 

Jeg jobber også samtidig med engelske oversettelser av de mønstrene som ikke er oversatt enda. Det er også en heftig jobb. Men jeg er så heldig at jeg har en fin dame i USA som hjelper meg med korrekturen, så det skal nok gå bra.

De mønstrene som allerede har gått gjennom opprydding har blitt sendt ut til alle som har kjøpt eller lastet ned.  Hvis du har kjøpt eller lastet ned mønster fra meg, og du oppdager feil, kan du bare ta kontakt med meg slik at jeg får fikset det. 

Klarer ikke å få med absolutt alt, man ser seg fort blind på egen tekst.

Så litt reklame for samstrikken.

Den arrangeres av Brit Strikkenerd i hennes strikkepodcast på YouTube. Informasjon om samstrikken får dere i episode 55. Jeg har laget en rabattkode for de som deltar i samstrikken, og denne koden blir gitt i denne episoden. 

Rabattkoden er aktiv ut august og mønstrene mine finner du HER

Så det er bare å hive seg med!

Her er bare noen få av klutene som jeg har laget. Flere av mine design finner du under fanen Anneli designs.


Så er det bare å ønske god sommer og en fortsatt strålende strikkedag 💖

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar