23. januar 2022

Strikkebingo 2022

 Jah, nytt år og nye muligheter. Det kan vi alle være enige i. Et nytt år med strikkeglede -eller hobbyglede om du vil- inspirasjon og samvær med de beste folkene i livet.

I strikkemiljøet, på Instagram og i strikkegrupper på Facebook, ble det nå på nyåret lagt ut Strikkebingo. Folk har laget seg et bingobrett med forskjellige prosjekter, teknikker, ja alt mulig de skal lage og gjøre i løpet av 2022. Noen av brettene er mer som en sånn "lag 9" kompilasjon hvor det er planlagt spesifikke prosjekter.

Jeg har, etter inspirasjon fra det store internettet, nærmere bestemt Instagram, laget meg mitt eget bingobrett.

Her er noen prosjekter som allerede er planlagt, men ikke alle, her er å gjøre ferdig sånne UFO'er, og litt annet spennende. 

Her er brettet mitt:


Som dere ser, her er rom for å jobbe med egne design også.
Hvis jeg lager flere av noe, får jeg bare legge flere bilder i en rute da... hihi.

Så får vi se da, om det blir Bingo i løpet av året. Og premien for Bingo? Tja, si det, kanskje noe fint garn?

***

Ha en fortsatt nydelig strikkedag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar