23. oktober 2020

Agatha hals og lue - NORSK STRIKKEDESIGN

 Da er hun her, 

Agatha

Hun er lun og god

myk og deilig

varmer godt

Hun er en lue og en hals

Så hvorfor heter hun Agatha? er det etter krimforfatteren Agatha Christie? Nei

Hun heter Agatha kun fordi da jeg begynte å strikke på henne, kom dette navnet dalende ned i hodet på meg.

Passer navnet til jenta? Jeg syns det.

Agatha er strikket i Drops Lima. Luen er strikket på pinne 4 mm og halsen på pinne 4,5 mm.

Mønsteret får du kjøpt i min Ravelrybutikk. Bare følg linken nedenfor.

Agatha hals og lue


Jeg håper virkelig dere liker henne, og ønsker å strikke henne. Hun er morsom og kjappstrikka på tykke pinner. Du trenger 2 nøster garn til hver. Halsen er sånn one-size og lue kommer i 3 størrelser; small, medium og large. På min knott passet størrelse medium helt fint.

Jeg fikk også tatt litt andre bilder på min photoshoot.
Det var vått og surt ute, og den første snøen begynte å falle. Fine bilder tror jeg det ble likevel.

Her er noen av dem

Ha en fortsatt fortreffelig strikkedag




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar