22. august 2020

Ida - NORSK MØNSTER

 Ida er her!

Og jeg er superfornøyd, og litt stolt!

Hvem er Ida? Ida er mitt nyeste design. Det er et deilig mykt babyteppe.

Mønsteret er laget for Arwetta Classic fra Filcolana. Fargen jeg har brukt heter Marzipan og har fargenummer 977. Jeg har strikket på pinne 3,5 mm, og da er størrelsen på teppet omtrent 85x90 cm, men siden her er både fletter og blondemønster i ribbeffekt, er det ganske tøyelig. Perfekt for å svøpe babyen inn i. 

Mønsteret til Ida får du kjøpt i min Ravelrybutikk, det er bare å følge linken nedenfor.

Ida babyteppe

Vil du ha et større teppe, kan du fint bruke tykkere garn



Modellen i siste bildet er dukken min som jeg fikk da jeg var lita. Hun er vel ca 50 cm høy. Som dere ser har hun god plass innsvøpt i teppet.

Jeg er såååååå fornøyd med designet. Derfor får dere en liten rabatt når dere kjøper Ida babyteppe. Rabatten er på 10% og varer ut uke 35. Altså fra nå, til og med søndag 30. august.


Ida er det andre babyteppet jeg har laget. Tidligere har jeg laget babyteppet Hugs and kisses. Dere husker kanskje det? Mønsteret finner dere ved å følge linken nedenfor.

Hugs and Kisses baby blanket

Ha en fortsatt fin strikkedag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar