22. oktober 2019

Jeg fant jeg fant

Mannen og jeg har nylig flyttet. I forbindelse med rydding og pakking av min del av kontoret fant jeg et dikt jeg skrev for lenge siden, ja før jeg traff min nåværende.

Jeg har ikke delt det med noen før, så det kjennes litt skummelt da det er veldig personlig.


Ønske

Eg har ett ønske
At eg får ligg i arman dine igjen
Kjenn lukta av kroppen din
Naken hud mot min
Varmen og tryggheta i omfavnelsen
Å høre kjerligheta i stemmen din
Mjuke kyss og ømme kjærtegn

Eg sett her og lengte
Og tenke på da du dansa med meg
Ga meg et kyss som vakte lengselen i meg
Lengselen på kjærlighet
En å vær sammen med, dele hverdag og drømma med
Dele alt med deg

Eg har et håp
At du fin nummeret mitt
Og ring, eller send en tekst
At du sier du har det på samme måten
At eg e den for deg
Eg har et håp
At vi treffes igjen

Sommarnatta var lys og magisk
Sola skinte over hav og skjær
Handa di va varm og mjuk å hold i
Skjegget ditt kilte meg under nesen
Øynene dine så på meg, blå og grønn
Eg vart tapt
I et ønske om å være nær deg
Alltid

AOE 22.07.2004



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar